6 Ιανουαρίου 2012

Δωράκια κεντημένα

A compendium of quick and easy-to-do projects that can be made in just one weekend. Projects cover a variety of gift-giving occasions and holidays. Many of the 100 projects require no finishing and many others use simple techniques. Full color.
Μια συλλογή από εύκολα και γρήγορα κεντήματα που μπορούν να γίνουν σε ένα μόνο Σαββατοκύριακο. Τα θέματα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα από χρηστικά αντικείμενα για σας ή για δώρα σε γιορτές και επετείους. Πολλά από τα 100 σχέδια δεν απαιτούν φινίρισμα και πολλά άλλα χρησιμοποιούν απλές τεχνικές. Έγχρωμες φωτογραφίες, ασπρόμαυρα πατρόν, κατάλογος υλικών και χρωματολόγιο σε DMC και Anchor. Αξιοποιείστε τα υπόλοιπα των υλικών σας.

Για να αποκτήσετε το βιβλίο (PDF) στείλτε μου μήνυμα ή αφήστε το σχόλιο σας παρακάτω.

Δείτε και τα υπόλοιπα Βιβλία/Books

4 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ!!
    ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ............ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ....ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ!!!

    ΤΩΡΑ ...ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ??
    ...ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ..ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!
    ΘΑ...ΤΠ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΠΑΝΤΩΣ!!!


    ΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ...ΑΝ ΕΧΕΙΣ FACEBOOK...ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΕΔΩ.....

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003184625545

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το αρχείο με τα κεντήματα αλλά και όλα τα αρχεια που δίνεις!Να είσαι καλά!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιας και τρελαίνομαι για κεντημένα δωράκια, σπεύδω να το κατέβάσω. Ευχαριστούμε που μας το υπέδειξες! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή