28 Απριλίου 2014

Turning chains

Με πόσες αλυσίδες γυρίζουμε;


Αυτή την ερώτηση ακούω πολλές φορές να με ρωτάνε οι φίλες που μαθαίνουν να πλέκουν με βελονάκι, όταν πρόκειται να αλλάξουν σειρά.

Για να ανέβουμε σειρά, είτε πλέκουμε σε ευθεία, είτε σε κύκλο, θα χρειαστεί να προσθέσουμε κάποιους πόντους για να πετύχουμε το σωστό ύψος. Οι πόντοι αυτοί είναι ανάλογοι της βελονιάς που θα ακολουθήσει. Για κάθε βελονιά υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός αλυσίδων. Αν βάλουμε λιγότερους πόντους το πλεκτό θα τραβάει, αν βάλουμε περισσότερους θα ξεχειλώνει. Είναι λοιπόν απαραίτητο να ακολουθήσουμε αυτά τα πρότυπα για όμορφες άκρες στο πλεκτό μας ή στρωτούς ομόκεντρους κύκλους, εκτός και αν αναφέρεται αλλιώς στο πατρόν του εκάστοτε σχεδιαστή (designer).

Πιθανόν να έχετε δει ανάλογες εικόνες όπως αυτές:




Σας ετοίμασα λοιπόν ένα διαφορετικό πρότυπο και με την ελληνική ορολογία που ελπίζω να σας χρησιμεύσει. Στην εικόνα μου δεν υπάρχει το βουβό ή τυφλό (sl st) γιατί, όπως έχω αναφέρει, έχει πολύ μικρό ύψος. Χρησιμοποίησα αμερικάνικους όρους γιατί αυτούς βλέπω να δουλεύουν οι περισσότερες φίλες μου αλλά για να μην παραπιονιέστε σας δίνω και την αντιστοιχία:


Προσθήκη 8/11/2014 - November 8, 2014 update

Στην παραπάνω εικόνα βλέπετε την τοποθέτηση της επόμενης βελονιάς σε σχέση με τα γαϊτανάκια ύψους, σε κάθε σειρά  πλεξίματος. Χρησιμοποιήστε αυτή την τεχνική μόνο αν πλέκετε σφιχτά, έτσι ώστε οι πλευρές του πλεκτού σας να μην "τραβάνε". Να θυμίσω ότι σε κάθε περίπτωση, ανάλογα το νήμα, το βελονάκι και το "χέρι" καλό είναι να γίνεται ένα μικρό δείγμα της πλέξης, σε αρκετές σειρές, έτσι ώστε να πετύχετε την καλύτερη δυνατή εμφάνιση!

Στα ψιλά γράμματα να αναφέρω ότι τα σχήματα έγιναν με το καινούργιο μου σχεδιαστικό πρόγραμμα για βελονάκι που ακόμα μαθαίνω αλλά, φρεσκάροντας τα Ιταλικά μου, θα μπορέσω στο μέλλον να βγάλω πολλά δικά μου σχέδια σε τυποποιημένα πατρόν. Η τελική επεξεργασία έγινε με το αγαπημένο μου Photoshop. Εύχομαι να εκτιμήσετε την προσφορά μου.

Copyright - all rights reserved
Just a reminder that all personal pictures belong to me, please do not use them without my permission.

5 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...