22 Ιουλίου 2014

Plastic Bag Plarn Rug

Μία ακόμη δημιουργία στα πλαίσια της ανακύκλωσης, αυτή την φορά με αυξημένη τεχνολογία.
   One more crochet plarn creation, with advanced skills.


Πρόκειται για ένα χαλάκι ή πατάκι, αν προτιμάτε, που πλέχτηκε με βελονάκι,
με μια ιδιόρρυθμη βελονιά - πλέξη, πολύ αγαπημένη μου, την βελονιά Αστέρι.
 Plastic Bag Plarn Rug with Greek Star Stitch.


Το νήμα έχει υποστεί επεξεργασία στριψίματος, για αύξηση αντοχής και έγινε με κυκλική πλέξη.
Plarn spinned with spindle before crocheting in the round.


Με μια πλαστική σακούλα γίνονται 3 αστέρια.
Every 3 stars is one plastic bag in this rug.

Δείτε όλη την συλλογή μου στο Raverly.

Copyright - all rights reserved
Just a reminder that all personal pictures belong to me, please do not use them without my permission.

8 σχόλια:

  1. ΤΟ ΧΑΛΑΚΙ ΑΝΝΙΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ...ΑΣΤΕΡΑΤΟ!!!!!!!!!!!!! ΤΕΛΕΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννιτάκι μου γλυκό είμαι πάλι κοντά σας μετά 4 μήνες απουσίας ύστερα απο τον τραυματισμό της μαμάς μου και σας δίνω σήμα επανόδου στα δρώμενα..άρχισα εδώ και λίγο καιρό τις επισκέψεις χάρηκα και συγκινήθηκα που σας βρήκα καλά και με έμπνευση και σούπερ δημιουργίες!το πατάκι με τη βελονιά αστεράκι πανέμορφο και μάλιστα μέσα στα πλαίσια της ανακύκλωσης!την αγάπη μου και φιλάκια σου στέλνω καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το πατάκι με την αστεράτη πλέξη!!!! Ωραία ανακύκλωση!!!
    Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγαπητή Αννίτα γειά σου.Καταπληκτικό το χ
    αλάκι γιά το μπάνιο.Και η πλέξη του είναι πολύ ωραία.Ξέρω λίγο βελονάκι αλλά όχι αυτή την πλέξη.Μήπως θα μπορούσες να μας την δείξεις να κάνουμε καμιά τσάντα γιά την έκθεση ?Εσύ που έχεις πείρα σε αυτά τι λες?Η μήπως είναι πολύ βαρειά?
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αμαν ποτε θα το πιασω κ γω η αχαιρευτη το βελονακι!!!! πανεμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ εντυπωσιακό!!!!!!!!!!!! Χαρά στην υπομονή σου Αννίτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...